با حضور فرماندار اصفهان، مشکلات حوزه حمل و نقل عمومی شهر قهجاورستان بررسی شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شیوه جدیدی برای حمل و نقل مسافر از اصفهان به قهجاورستان و بلعکس تعریف و بسته ای در این خصوص آماده گردد تا با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانیم مشکلات مردم را در زمینه حمل و نقل کاهش دهیم.

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در جلسه ای با حضور فرماندار اصفهان، مدیرعامل اتوبوس رانی شهرداری اصفهان، شهردار و شورای اسلامی شهر قهجاورستان و دهیار روستای هفتشویه، مشکلات خط اتوبوس رانی اصفهان-قهجاورستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در این جلسه، عنوان کرد: شهرداری متولی حمل و نقل شهر است و باید در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ نماید.

احمدی افزود: شیوه جدیدی برای حمل و نقل مسافر از اصفهان به قهجاورستان و بلعکس تعریف و بسته ای در این خصوص آماده گردد تا با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانیم مشکلات مردم را در زمینه حمل و نقل کاهش دهیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =