تاکید فرماندار اصفهان بر مشارکت و هم افزایی دستگاه های مسئول برای آغاز سال تحصیلی

فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ویژه نواحی یک و ۵، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، بر مشارکت همگانی دستگاه های اثرگذار برای برنامه ریزی و هماهنگی شروع سال تحصیلی جدید تاکید کرد

 

به گزارش روابط عمومی فرماندار اصفهان ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ویژه نواحی یک و پنج، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، بر مشارکت همگانی دستگاه های اثرگذار برای برنامه ریزی و هماهنگی شروع سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: مشارکت و هم افزایی همگانی دستگاه های مسئول برای آغاز سال تحصیلی جدید سبب می شود تا سال تحصیلی بدون دغدغه برای دانش آموزان و خانواده های آنان و معلمان در ابتدای مهر ماه فراهم شود.
فرماندار اصفهان افزود: مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش برای آماده سازی مدارس و بازگشایی با عنوان «پروژه مهر» اجرا می شود که امسال با توجه به حضوری شدن مدارس از ابتدای سال تحصیلی این پروژه باید با مشارکت و هم افزایی آموزش و پرورش و سایر دستگاه های مربوطه با دقت و آینده نگری در موضوعاتی نظیر بهداشت و سلامت ، مسائل ترافیکی و … اجرایی گردد.
احمدی بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه تکمیل آموزش و پرورش تاکید کرد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را موثر دانست.
وی بر تعامل و هم افزایی مدیران مدارس با سایر مدیران و دستگاه ها برای استفاده از ظرفیت های موجود قانونی به منظور رفع مشکلات و توانمند سازی مدارس تاکید کرد و گفت : استفاده از پنل های خورشیدی ، همکاری با شهرداری ها برای در اختیار گذاشتن حیاط مدارس به عنوان پارکینگ و سایر اقدامات قانونی از جمله مواردی است که می توان برنامه ریزی و اقدام کرد.
فرماندار اصفهان در ادامه توجه به بهداشت و سلامت دانش آموزان و معلمان را مهم بیان کرد و افزود : به طور حتم با شروع سال تحصیلی از مدارس به طور مستمر برای رعایت بهداشت و سلامت دانش آموزان ارزیابی خواهد شد.
احمدی گفت: تاکنون جلسات مستمر و کاربردی در حوزه آموزش و پرورش و آغاز سال تحصیلی تشکیل شده تا بهترین شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − سه =