فرماندار اصفهان از اختصاص مجموعا ۱۷۱ میلیارد تومان به شهرستان اصفهان خبر داد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: امسال، مجموعا ۱۷۱ میلیارد تومان به شهرستان اصفهان تخصیص یافته که این بیانگر رشد حدود ۳ درصدی اعتبارات شهرستان در سال جاری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که به منظور بررسی و تصویب پروژه های پیشنهادی و تعیین اعتبارات مورد نیاز دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۱ برگزار شد، به حجم بالای تقاضا و درخواست دستگاه ها و منابع مالی محدود، اشاره و خاطرنشان کرد: حجم تقاضا و درخواست های دستگاه های اجرایی شهرستان برای پیش بینی اعتبارات در مواردی چند برابر بیشتر بود که امری کاملا منطقی است، اما تخصیص اعتبارات باتوجه به منابع موجود و شرایط حاکم بر کشور بوده است.

فرماندار اصفهان از افزایش بیشتر اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال، مجموعا ۱۷۱ میلیارد تومان به شهرستان اصفهان تخصیص یافته که این بیانگر رشد حدود ۳ درصدی اعتبارات شهرستان در سال جاری است.

احمدی افزود: امسال، این میزان اعتبار (۱۷۱ میلیارد تومان) برای بیش از ۲۰۰ پروژه تعریف شده که بیشترین میزان اعتبار به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تخصیص ۱۸۰۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به شهرستان اصفهان، افزود: این میزان اعتبار (۱۸۰۰ میلیارد تومان) هرچند پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست، اما نسبت به اعتبارات سالیانه استان و شهرستان رقم خوبی است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه همه ساله در قانون بودجه، الزاماتی لحاظ می گردد، اظهار داشت: براساس این الزامات، محدودیت هایی جهت تقسیم و توزیع بودجه وجود دارد که این فرآیند با همکاری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی و باتوجه به محدودیت های مختلف، منابع موجود و انتظارات و تقاضاهای متعدد پیگیری و محقق خواهد شد.

احمدی افزود: ما از مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و صنایع غافل هستیم در حالی که اعتبارات دولتی صرفا در این خصوص کافی نیست و نیازمند پیگیری جدی تری است.

وی تأکید کرد: براساس قانون، املاک و ساختمان های مازاد در شهرستان بایستی شناسایی و جهت تغییرکاربری و یا فروش،  معرفی و هزینه آنها برای رفع مشکلات موجود استان و شهرستان بازگردانده شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: مدیران باتوجه به قانون بودجه و الحاقات آن، در پیشبرد پروژه ها بایستی از منابع ملی، ملی-استانی،  منابع محلی و مشارکت مردم، جلب و جذب سرمایه گذاران و توانمندی های بخش خصوصی، استفاده کنند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نه =