فرماندار اصفهان: بیمارستان کودکان حضرت امام حسین (ع) یکی از ظرفیت های خوب توریست سلامت است

فرماندار اصفهان تأکید کرد: در نظر گرفتن امکانات حمل و نقل درون شهری و اخذ تصمیمات مقتضی پیرامون همراه سرای در دست احداث این بیمارستان، ازجمله مواردی است که باید با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذی ربط مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت امام حسین (ع)، ضمن بازدید از بخش نوزادان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه بحمد ا… بیمارستان کودکان حضرت امام حسین (ع) با مشارکت خوب خیرین احداث شده و دارای بخش های مختلف ویژه کودکان است، اظهار داشت: همانند دیگر ظرفیت های استان که در اختیار هموطنان سراسر کشور بوده است و تنها خاص مردم اصفهان نیست، درصد بالایی از کودکان بستری در این بیمارستان از استان های دیگر هستند که این افتخاری بزرگ برای اصفهان است که در همه عرصه ها خدمتگزار هموطنان عزیزمان در سراسر کشور هستند.

احمدی خدمت، ایثار، گذشت و فداکاری را از شاخصه های بارز مردم اصفهان دانست و افزود: در مواقع بحران بالاخص در عرصه سلامت شاهد حضور پررنگ مردم اصفهان برای خدمت رسانی صادقانه بوده ایم.

وی عنوان کرد: طبق آمار دریافتی، از ۳۱ استان کشور کودکان بیمار در این بیمارستان پذیرش می شوند و مراحل رسیدگی و درمان آنها انجام می گردد که این افتخار بزرگی برای مردم اصفهان در عرصه خدمت به هموطنان سراسر کشور است.

فرماندار اصفهان با اشاره به مسائل و مشکلات بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت امام حسین (ع)، تصریح کرد: اعتباری که در سفر ریاست محترم جمهوری به اصفهان تخصیص داده می شود، باعث تکمیل این بیمارستان خواهد شد گرچه همچنان نیازمند مشارکت خیرین نیک اندیش در این خصوص هستیم.

وی افزود: طرح هایی نیز در قالب طرح توسعه بیمارستان مطرح شده که بایستی بررسی های جامع تری در این خصوص صورت پذیرد.

احمدی تأکید کرد: در نظر گرفتن امکانات حمل و نقل درون شهری و اخذ تصمیمات مقتضی پیرامون همراه سرای در دست احداث این بیمارستان، ازجمله مواردی است که باید با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذی ربط مورد توجه ویژه قرار گیرند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بیمارستان کودکان حضرت امام حسین (ع) یکی از ظرفیت های خوب توریست سلامت است، افزود: این بیمارستان در صورت تکمیل زیرساخت ها و انجام هماهنگی های لازم به دلیل پزشکان و کادر درمان مجرب می تواند ظرفیت جدیدی برای توریست سلامت باشد.

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =