فرماندار اصفهان خواستار توجه ویژه مسئولین برای رفع مشکلات خانواده های معزز شهدا شد

فرماندار اصفهان در پی دیدارهای مستمر و هدفمند با خانواده های معزز شهدا که در راستای رفع مشکلات آنان انجام می گردد، شب گذشته با حضور در منزل شهیدان عالیقدر محمدعلی شیرانی و بهرامعلی و مجید شاه محمدی در منطقه ۸ اصفهان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، از نزدیک با خانواده معزز این شهدای عالیقدر دیدار و از ایشان دلجویی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پی دیدارهای مستمر و هدفمند با خانواده های معزز شهدا که در راستای رفع مشکلات آنان انجام می گردد، شب گذشته با حضور در منزل شهیدان عالیقدر محمدعلی شیرانی و بهرامعلی و مجید شاه محمدی در منطقه ۸ اصفهان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، از نزدیک با خانواده معزز این شهدای عالیقدر دیدار و از ایشان دلجویی کرد.

فرماندار اصفهان در این دیدار، در جریان مشکلات خانواده های معزز شهیدان شیرانی و شاه محمدی قرار گرفت و از مسئولینی که وی را در این دیدار همراهی می کردند خواست تا در اسرع وقت در راستای رسیدگی به مشکلات این عزیزان اقدام نمایند.

گفتنی است، شهید محمدعلی شیرانی در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ و شهیدان بهرامعلی (پدر) و مجید (پسر) شاه محمدی در بمبباران اصفهان در دی  ماه سال ۶۵ به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =