فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

  متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده است که همه ساله دهه محرم و به ویژه روز عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی (ع) است و در این میان جوانان حضوری چشمگیر داشته و بیشترین تاثیر را می‌پذیرند.

عاشورا و کربلا ، یکی از بارزترین حلقه های این زنجیره طولانی است . همیشه حق و باطل رو در روی دیگر هستند و انسانهای آزاده ، وظیفه پاسداری از حق و پیکار با باطل را بر عهده دارند. آری ، تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر سالار شهیدان سرآمد آزادگان امام حسین (علیه السلام) است.
اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و
۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است در پرتو الطاف الهی همواره ادامه دهنده واقعی نهضت حسینی باشیم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =