فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به کلیه بازنشستگان و خانواده های محترم ایشان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به کلیه بازنشستگان و خانواده های محترم ایشان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدون شک خانواده در اسلام به عنوان مقدس ترین نهاد اجتماعی است که تربیت و بالندگی نسل آینده را بر عهده دارد و زیباترین جلوه خانواده در فرهنگ ایرانی و آموزه‌های دینی، نقش تربیت در بنیان خانواده و تکریم سالمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع می باشد.

لزوم توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان در سنت پیامبر عظیم الشان (صلوات الله علیه) و ائمه اطهار (علیهم السلام) از اهمیت والایی برخوردار است و همواره بر استحکام آن توصیه اکید شده است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز خانواده، سالروز نزول آیه مبارکه هل اتی؛ مقدس ترین سند خانواده که به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است را به کلیه بازنشستگان شهرستان و خانواده های محترم ایشان تبریک عرض نموده، امید است جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این عزیزان، بهره مند باشد.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =