معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان: ساده انگاری و بی توجهی شهروندان نسبت به شیوه نامه های بهداشتی باعث شیوع بیماری کرونا خواهد شد

قاسمی عنوان کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مناسب و تهویه مطلوب در فضاهای سر بسته، ازجمله مواردی است که در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، علیرضا قاسمی                  معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان، در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، با اشاره به شیوع سویه جدید بیماری کرونا، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود:  ساده انگاری و بی توجهی شهروندان نسبت به دستورالعمل های بهداشتی باعث شیوع  کرونا می شود.

قاسمی در خصوص برگزاری مراسم دهه اول محرم نیز اظهار داشت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مناسب و تهویه مطلوب در فضاهای سر بسته، ازجمله مواردی است که در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی  افزود: شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان موظفند نظارت بیشتری در خصوص برپایی موکب های عزاداری داشته و به موکب دارانی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکر و در صورت لزوم نسبت به ابطال مجوز آنان اقدام نمایند.

گفتنی است، دبیر جلسه ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا، در خصوص سویه جدید کرونا توضیحاتی را مطرح و گزارشی از وضعیت اپیدمیولوژیک بیماری کرونا در سطح استان و شهرستان و روند واکسیناسیون کووید ۱۹ در سطح شهرستان اصفهان ارائه کرد.

مطالب مشابه

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: تمامی خیریه ها و اماکنی که زکات و فطریه های مردم را جمع آوری می کنند و یا حتی صندوق های زکات فطریه، باید شناسنامه دار و مشخص باشند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =