فرماندار اصفهان از اجرای چندین پروژه عمرانی شهر بهارستان در آینده ای نزدیک خبر داد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اگر ما ظرفیت های ورزشی بهارستان را تقویت کنیم، می تواند به مکانی برای مسابقات استانی و یا حتی ملی تبدیل شود و باعث جذب گردشگر و یا حتی رونق بخش های دیگر نیز می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، پیرو مصوبات دیدار مردمی و نشست فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بهارستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان درنشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر بهارستان برگزار شد، با بیان اینکه تقاضا، ظرفیت و نیاز زیادی در حوزه ورزش و جوانان در شهر بهارستان وجود دارد، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان  متولی ورزش و جوانان شهرستان است و بایستی با بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود، دغدغه ورزش جوانان و ورزشکاران را داشته باشد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی متولی نسبت به بررسی متقاضیان و تعیین تکلیف زمین های با کاربری ورزشی اقدام نمایند، افزود: اگر ما ظرفیت های ورزشی بهارستان را تقویت کنیم، می تواند به مکانی برای مسابقات استانی و یا حتی ملی تبدیل شود و باعث جذب گردشگر و یا حتی رونق بخش های دیگر نیز می شود.

احمدی با اشاره به مصوبات سفر استاندار محترم به بهارستان، تأکید کرد: شهرداری و شرکت عمران بهارستان با همکاری شهرداری اصفهان و ارائه طرحی جامع  و مشترک براساس مطالعات انجام شده در زمینه روان آبها و دفع آبهای سطحی منطقه بویژه در محور خلیج فارس اقدام نماید  .

وی افزود: واگذاری و تعیین مدیریت دو ورزشگاه سلیمانپور و کافی زاده، ساماندهی محور قلعه شور و آغاز عملیات اجرای زیرگذر کوی راه حق  و آغاز احداث دو مرکز بهداشتی در مهرماه انجام خواهد شد و این نویدبخش آینده ای روشن برای شهر بهارستان است.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: با محوریت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و همکاری و مشارکت دهیاری های واقع در محور خلیج فارس و دیگر دستگاه های ذی مدخل، اقدامات مقتضی پیرامون بهسازی وروکش آسفالت این محور با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال انجام می گردد.

احمدی با اشاره به نارضایتی شهروندان از وضعیت آبیاری فضای سبز با استفاده از پساب فاضلاب گفت :  تاکنون اقدامات بسیار خوبی در مجموعه تصفیه خانه شهربهارستان در راستای استاندار سازی پساب فاضلاب صورت گرفته که با اقدامات در دست اقدام شرکت آبفا و شهرداری بهارستان، نظیر احداث تصفیه خانه ثانویه، از بروز چنین حوادث مقطعی جلوگیری و شاهد بهبود وضعیت موجود خواهیم بود .

وی هم افزایی و اقدامات جهادی دستگاههای اجرایی در رفع مشکلات شهر بهارستان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد : شهر بهارستان از ظرفیتها و توانمندیهای بسیار خوبی برخوردار است که در صورت توجه به آنان میتوان ضمن برطرف کردن این مشکلات ،زمینه را برای رسیدن به شهری ایده آل و خلاق فراهم نمود.

گفتنی است، فرماندار اصفهان پس از این نشست، با تعدادی از شهروندان بهارستان از نزدیک ملاقات و پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =