فرماندار اصفهان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و روکش آسفالت بزرگراه خلیج فارس خبر داد

فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان این هفته با حضور در آموزشگاه پروین اعتصامی واقع در شهر بهارستان، از نزدیک و به طور چهره به چهره با بیش از ۳۰۰ نفر از ساکنین بهارستان دیدار و پیگیر مسائل و مشکلات آنان شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران با مردم مناطق مختلف شهرستان، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان این هفته (عصر روز گذشته) با حضور در آموزشگاه پروین اعتصامی واقع در شهر بهارستان، از نزدیک و به طور چهره به چهره با بیش از ۳۰۰ نفر از ساکنین بهارستان دیدار و پیگیر مسائل و مشکلات آنان شدند.
محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه جمعبندی ملاقات مردمی که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد گفت : اکنون در شرایطی قرار داریم که دولت انقلابی بانصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و با هدف اجرای عدالت و در راستای خدمت بی منت به مردم تلاش می کند و این مایه افتخار و دستاورد بزرگ این دولت است .
احمدی با تاکید بر اینکه ارتباط مدیران با مردم بایستی بطور مستمر باشد افزود:هیچ عذر و بهانه ای برای عدم ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره مدیران با مردم پذیرفتنی نیست.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد، عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی و مردمی بودن است و تلاش دارد بدون واسطه مشکلات مردم را مشاهده، بررسی و در راستای رفع آن‌ها اقدام نماید.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی صادقانه به شهروندان، افزود: مردمی بودن و حذف فاصله‌ها ، گفت‌و‌گو و خدمت بی منت به آنان در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد .
احمدی در ادامه گفت: تاکنون جلسات و بازدیدهای متعددی با حضور مدیران شهرستان و استان در شهر بهارستان انجام شده که مهمترین این اقدامات برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان ویژه شهر بهارستان با حضور
استاندار محترم بوده که خوشبختانه مصوبات بسیاری خوبی به تصویب رسید که با اجرای کامل این مصوبات شاهد اتفاقات خوبی در بهارستان خواهیم بود.
فرماندار اصفهان از مهمترین مصوبات سفر استاندار به شهر بهارستان را بهسازی و روکش آسفالت بزرگراه خلیج فارس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان نمود و افزود : پیمانکار پروژه مشخص شده و در آینده ای نزدیک اجرای این کار آغاز خواهد شد.

وی همچنین از دیگر مصوبات سفر استاندار را ساماندهی محور قلعه شور برشمرد و گفت : همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در مهر ماه ، با همکاری شرکت عمران دو واحد آموزشی به بهره برداری و کلنگ احداث دو مرکز جامع بهداشتی در شهر بهارستان به زمین زده خواهد شد.
فرماندار اصفهان با تعیین مهلت دوهفته ای برای تعیین تکلیف مدیریت مجموعه های ورزشی بهارستان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان ، از مدیران خواست با جدیت پیگیر اجرای کامل مصوبات سفر استاندار محترم باشند.
گفتنی است، در پایان، نشستی با حضور فرماندار اصفهان و مدیران دستگاه های آموزش و پرورش، مرکز بهداشت، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد، کمیته امداد امام (ره)، فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، شرکت عمران بهارستان، آبفا، برق، گاز، مخابرات، نیروی انتظامی و اتاق اصناف برگزار شد و مسائل و مشکلات موجود شهر بهارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =