فرماندار اصفهان: با همکاری نواحی ششگانه آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های متولی اقدامات مقتضی پیرامون سرویس دهی بهتر به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید و کاهش حجم ترافیک صورت پذیرد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: بزرگراه منتهی به فرودگاه شهید بهشتی به دلیل حجم تردد و سرعت بالا نقطه ایمنی برای پیاده روی اربعین نخواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان، تصریح کرد: بزرگراه منتهی به فرودگاه شهید بهشتی به دلیل حجم تردد و سرعت بالا نقطه ایمنی برای پیاده روی اربعین نخواهد بود و امسال راهپیمایی روز اربعین از تمام نقاط شهر به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد. 

فرماندار اصفهان افزود: امامزاده شاه کرم صرفا محل برگزاری مراسم است که دستگاه های ذی ربط بایستی شرایط را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم در این محل تسهیل کنند.

احمدی با اشاره به قرار داشتن در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، اظهار داشت: تدابیر لازم پیرامون رفع مسائل و مشکلات مربوط به حمل و نقل عمومی در آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ گردد و شهرداری نسبت به ایمن سازی، نصب تابلو و تعیین مسیرها، اقدام نماید که این مهم نقش مؤثری در کاهش ترافیک دارد.

وی افزود: مدیران مدارس با واحد حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه خود مرتبط شوند و مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه را با آنان در میان گذارند و پیگیر رفع آنها شوند.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اعضای شورای هماهنگی ترافیک شهرستان گروهی را تشکیل دهند و نسبت به تبادل اطلاعات با یکدیگر در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود اقدام نمایند.

احمدی افزود: با همکاری نواحی ششگانه آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های متولی اقدامات مقتضی پیرامون سرویس دهی بهتر به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید و کاهش حجم ترافیک صورت پذیرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =