فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین ، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست.

یاد حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران باوفایش درآستانه هراربعین باردیگر شور و شعور حسینی یافته و حرمتی فزون‌تر می یابد و گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن بزرگ پرچمداراسلام ناب محمدی ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.

این روزها و در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی (ع)، میلیونها عاشق و دلداده با پای پیاده از سراسر جهان بویژه از کشور عزیزمان ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین رهسپار سفر کربلا شده اند تا علاوه بر حضور پرشور در این مراسم معنوی که نمایشگر اقتدار اسلام و مسلمین است، پیام مهم عاشورا را که همانا شهادت، استقامت و پایداری اس، به گوش مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن برسانند.

اینجانب فرارسیدن اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حجت ابن الحسن العسکری (عج) ،مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است با توکل به ذات اقدس احدیت و تبعیت از قیام عاشورا و آموزه های آن، در همه عرصه ها، پیرو آن امام همام باشیم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

 

 

 

اربعین حسینی زمان بیگانه شدن از هر آنچه کربلا ستیز و کربلا گریز است و پیوندی مجدد با اصول حریت و آزادگی است. اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. نهال نهضت عاشورایی در کـــربلا  شکوفا شد و ثمره  آن  قـــرنها  مانند چراغ راهی عــاشـقـان اهل بیت(ع) را هدایت نمود .

یاد سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با هر اربعین، حرمتی فزون‌تر می یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایشان و پاسداری از ارزش های معنوی است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 11 =