فرماندار اصفهان : اگر امروز پروژه‌های شهری متعدد افتتاح می‌شود، نشان از همدلی، هم افزایی، و اراده قوی مدیریت شهری برای خدمت به مردم است

فرماندار اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه سه شهرداری اصفهان با گرامیداشت آغاز هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این روز با آغاز بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری در منطقه سه و مشارکت دیگر مناطق و سازمان‌های شهرداری همراه بود که نوید روزهای خدمت بیشتر را می‌دهد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه سه شهرداری اصفهان با گرامیداشت آغاز هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این روز با آغاز بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری در منطقه سه و مشارکت دیگر مناطق و سازمان‌های شهرداری همراه بود که نوید روزهای خدمت بیشتر را می‌دهد.
وی تاکید کرد: در آستانه آغاز دومین سال فعالیت دوره ششم مدیریت شهری، شاهدیم که پروژه‌ها به زمان بهره‌برداری و افتتاح رسیده است و همزمان عملیات اجرایی و عمرانی پروژه‌های دیگر آغاز شده است.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: این مجموعه تلاش‌ها و اقدامات حاکی از آن است که شورای اسلامی شهر و شهرداری با روحیه انقلابی و تعامل با سایر بخش‌ها فعالیت‌های صادقانه وخالصانه‌ای را به آحاد مردم دارند، انتظار به حق این بوده که این مسیر خدمت با سرعت بیشتری پیش برود.
وی افزود: اگر امروز پروژه‌های شهری متعدد افتتاح می‌شود، نشان از همدلی، هم افزایی، هماهنگی و اراده قوی مدیریت شهری برای خدمت به مردم است.
احمدی با اشاره به اینکه در منطقه سه و محدوده آن بافت تاریخی و آثار و ابنیه میراثی فراوانی وجود دارد گفت: برای رفع مشکلات این منطقه و احیای این بافت، نیازمند هماهنگی و همراهی بین دستگاهی هستیم وامیدواریم که با تحقق این مهم ثمره آن را مردم بچشند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =