معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان بر لزوم تقویت بعد سلامت معنوی جامعه تأکید کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: بایستی اقدامات لازم در راستای تقویت بعد سلامت معنوی جامعه انجام گردد که این مهم خود می تواند بسترساز کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، علیرضا قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت و زنان شهرستان، با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: آموزش و پرورش آماده هرگونه همکاری و پذیرای طرح های پیشگیری در زمینه رفتارهای پرخطر است و بحمد ا… اقدامات جهادی آموزش و پرورش در این خصوص، شایسته تقدیر است و این روند بایستی با جدیت ادامه یابد.

قاسمی افزود: سازمان های مردم نهاد دارای نقش برجسته ای در زمینه پیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر هستند که باید به بهترین نحو از این ظرفیت خوب موجود بهره ببریم.

وی تصریح کرد: ارتباط واحد سلامت روان مراکز بهداشت با نواحی ششگانه آموزش و پرورش در راستای بررسی وضعیت روحی و روانی دانش آموزان و شناسایی مسائل و موانع احتمالی موجود و اقدام در راستای رفع آنها بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان با تأکید بر لزوم جمع آوری، یکسان سازی و جامع بودن آمار در همه موضوعات، افزود: متأسفانه در خصوص رفتارهای پرخطر، آمار دقیقی در دست نیست که دستگاه های متولی باید نسبت به تهیه آمار و اطلاعات دقیق در این رابطه اقدام نمایند تا بتوانیم با همکاری بین دستگاهی در راستای رفع موانع موجود گام برداریم.

وی تأکید کرد: بایستی اقدامات لازم در راستای تقویت بعد سلامت معنوی جامعه انجام گردد که این مهم خود می تواند بسترساز کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

 

مطالب مشابه

قاسمی تصریح کرد: شورای زکات شهرستان نسبت به برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف اقدام و راهکارهای سهل الوصول پرداخت زکات را برای آنها تشریح نماید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: تمامی خیریه ها و اماکنی که زکات و فطریه های مردم را جمع آوری می کنند و یا حتی صندوق های زکات فطریه، باید شناسنامه دار و مشخص باشند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یازده =