معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان: همه متولیان و مدیران دستگاه های اجرایی بایستی به موضوع توسعه پایدار متعهد باشند

تأملی عنوان کرد: اهمال و یا سهل انگاری در  تصمیم گیری پیرامون هرآنچه که با سلامت مردم در ارتباط است، جایز و قابل اغماض نیست.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حمیدرضا تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان، اظهار داشت: بسیاری از معضلات در بخش های مختلف ناشی از عدم وجود ضوابط و مقررات مورد نیاز، سهل انگاری دستگاه ها در کنترل فعالیت ها و عدم تطبیق دستورالعمل ها و ضوابط با فعالیت های در حال انجام و همچنین بی تفاوتی نسبت به سرنوشت کار است.

وی با اشاره به اهمیت شرایط خوب شهرستان در زمینه تولیدات کشاورزی، تأکید کرد: همه متولیان و مدیران دستگاه های اجرایی باید به موضوع توسعه پایدار متعهد و به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

تأملی با بیان اینکه اهمال و یا سهل انگاری در  تصمیم گیری پیرامون هرآنچه که با سلامت مردم در ارتباط است، جایز و قابل اغماض نیست، افزود: آگاهی بخشی و تعامل با ذی نفعان اعم از دستگاه های متولی و یا بهره برداران، در خصوص رعایت قوانین و ضوابط بسیار حائز اهمیت بوده هرچند نگاه و برخورد ما با عموم مردم بایستی مشفقانه و در جهت بهبود فعالیت ها و تولیدات آنان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان بر لزوم برگزاری مستمر جلسات این کارگروه و اهمیت آن تأکید کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با خانواده معزز شهیدان عالیقدر قربانی پور دیدار و گفتگو کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =