پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و اخوت

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر نور و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر نور و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است. هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک حضرتش، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می‌کنند. بی تردید، هفته وحدت تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان و نمایش همدلی و یکدلی آنان در اقصی نقاط کره خاکی و به واقع خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه است و می طلبد که عموم مسلمانان و دلسوختگان جهان اسلام، در برهه حساس کنونی که خطر حرکت های نفاق زا نظیر جریانات تکفیری صهیونیستی، بیش از هر زمان دیگری وحدت امت واحده اسلامی را تهدید می کند، به خوبی از این فرصت وحدت بخش، برای تقویت اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی دین اسلام به عنوان دینی مبتنی بر رحمت و مهربانی و تعقل و منطق بهره ببرند.

اینجانب میلاد سراسر نور و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را به عموم شیعیان و مسلمانان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است مسلمین جهان با تمسک به قرآن و عترت به یادگار مانده از رسول مهر، عطوفت و مهربانی و با وحدت و همدلی روزافزون، مسیر کمال و سعادت را با عزت و سربلندی بپیمایند.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + ده =