آیین رونمایی از طرح مهر تحصیلی با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: تبیین خاطرات دفاع مقدس با هدف مراجعه به فرهنگ دفاع مقدس است و امروز با استمرار آن حرکت شاهد موفقیت های بزرگی هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین رونمایی از طرح مهر تحصیلی که از محل نیات واقفین خیر اندیش و توزیع ۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان شهر اصفهان در امامزاده ابراهیم ردان برگزار شد، با بیان اینکه نیاز جامعه امروز ما مراجعه به فرهنگ دفاع مقدس است، اظهار داشت: تبیین خاطرات دفاع مقدس با هدف مراجعه به فرهنگ دفاع مقدس است و امروز با استمرار آن حرکت شاهد موفقیت های بزرگی هستیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه یکی از ابعاد دفاع مقدس، موضوع ایثار بوده است، افزود: امروز واقفین ما افرادی هستند که سرمایه خود را تقدیم می نمایند و صدقه جاریه ای را برای خود تعیین می کنند.

احمدی عنوان کرد: بحمد ا… خیرین و واقفین برای کمک به محرومین و دانش آموزان بی بضاعت بسته های مختلفی را تهیه کرده اند که در مهر ماه سال جاری و با بازگشایی مدارس به آنها تقدیم می گردد.

وی تصریح کرد: رونمایی این طرح توسط اداره اوقاف و امور خیریه، بخشی از فعالیت هایی است که در شهرستان اصفهان از طریق مشارکت بین بخشی انجام شده است.

فرماندار اصفهان افزود: ما شاهد مشارکت والدین برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در نواحی مختلف آموزش و پرورش بوده ایم و اگر هر خانواده ای برای رفع مشکلات دانش آموزان بی بضاعت اقدام نماید، قطعا می توانیم به تعداد بیشتری از این دانش آموزان کمک کنیم.

احمدی همچنین با حضور در گلزار شهدای ردان، ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =