فرماندار اصفهان: اصلاح الگوی کشت موجود مبتنی بر محدودیت های کمی و کیفی منابع آب شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار اصفهان اهمیت بخش کشاورزی و اینکه اصفهان قطب کشاورزی کشور است را ازجمله اهداف بازدید از مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برشمرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان از مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به منظور بررسی الگوی برنامه ریزی راهبردی مدیریت جهاد کشاورزی در راستای توسعه پایدار کشاورزی، بازدید و با مسئولین و تعدادی از مددکاران و کشاورزان پیشروی شهرستان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور فرماندار اصفهان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، برگزار شد، مسائل کلی بخش کشاورزی و اولویت کاری جهاد کشاورزی به منظور ارتقائ جایگاه بخش کشاورزی در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمدی در این دیدار، اهمیت بخش کشاورزی و اینکه اصفهان قطب کشاورزی در کشور است را ازجمله اهداف این بازدید برشمرد و گفت: تعیین راهبردهای مشخص برای مدیریت و احیای بخش کشاورزی و عوامل مؤثر بر آنها و پیگیری از طریق مشارکت ذی نفعان، نمایندگان مجلس و دستگاه های ذی ربط، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: برگزاری جلسات ماهیانه و مستمر در حوزه آب و کشاورزی و تعیین راهبردهای مزبور در راستای توسعه پایدار کشاورزی را بایستی در اولویت قرار دهیم.

احمدی خاطرنشان کرد: با تکیه بر قوانین، بایستی از فعالیت سوداگران در تغییر کاربری ها جلوگیری کنیم.

وی افزود: اصلاح الگوی کشت موجود مبتنی بر محدودیت های کمی و کیفی منابع آب شهرستان بسیار حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =