فرماندار اصفهان بر اهمیت برگزاری یادواره های شهدا تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و مشارکت مردم بایستی یادواره هایی مؤثر، کم هزینه، پررونق و مستمر برگزار کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در همایش بسیجیان منطقه براآن شمالی، خاطرنشان کرد: حرکت انقلاب اسلامی به برکت هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکتی روشن، پابرجا و مستمر بوده است.

فرماندار اصفهان افزود: در سال های گذشته، رشد حرکت انقلاب و توجه به آرمان های انقلاب در منطقه کاهش نیافته است و موفقیت های جمهوری اسلامی و پیروزی مقاومت در منطقه بیانگر این است که قدرت نرم جمهوری اسلامی رو به افزایش بوده و موفقیت ها کاملا روشن و مشهود است.

احمدی با اشاره به مشهود بودن ضعف دشمنان در منطقه، عنوان کرد: بودجه تعیین شده برای سرویس های اطلاعاتی دشمن در منطقه برای نفوذ، توطئه و ایجاد نا امنی بیش از بودجه کل کشور ایران بوده است که بحمد ا… با تدابیر خوب انجام شده با شکست مواجه شده اند.

وی تصریح کرد: بی اثر کردن تحریم ها، تقویت زیرساخت های مختلف، مبارزه با فساد، تقویت پیمان های بین المللی و غیره، ازجمله اقدامات مثبتی است که دولت انقلابی سیزدهم در دستور کار دارد و انشاء ا… با وحدت و انسجام بین بخشی و همراهی خوب مردم شاهد تحولات چشمگیری در کشور باشیم.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مطالبات بحق آنان، ما بایستی در راستای رفع این مشکلات با تمام توان و به صورت شبانه روزی گام برداریم.

احمدی تأکید کرد: جهاد تبیین و اجرای قانون افزایش جمعیت، ازجمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرر بر آنها تأکید داشته اند و ما موظفیم در راستای منویات ایشان اقدام نماییم.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره شهدا، اظهار داشت: انقلاب ما به برکت خون شهدای عالیقدر بیمه شده است از این رو یادواره ها باید با قوت برگزار گردد.

فرماندار اصفهان افزود: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و مشارکت مردم بایستی یادواره هایی مؤثر، کم هزینه، پررونق و مستمر برگزار کنیم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =