فرماندار اصفهان تأکید کرد: در جلسات شورای آموزش و پرورش باید به مباحث زیرساختی آموزش و پرورش بپردازیم

فرماندار اصفهان تأکید کرد: باید طرح های مشخصی را برای بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود فراهم سازیم و به زیرساخت های محتوایی، پرورشی و تربیتی در این جلسات توجه نماییم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با تأکید بر لزوم توجه به وقف و اهداف واقفین، اظهار داشت: با رعایت اصول شرعی مربوط به وقف، نواحی ششگانه آموزش و پرورش اصفهان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه نسبت به رفع مسائل و مشکلات مربوط به مدارس و املاک موقوفه آموزش و پرورش اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان با اشاره به شیوع ویروس آنفلوانزا افزود: آموزش های لازم در مدارس برای آگاه سازی با هدف پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به آنفلوانزا صورت پذیرد.

احمدی عنوان کرد: بحمد ا… جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان تغییرات چشمگیری کرده و کاربردی تر شده است که در این راستا می توانیم علاوه بر دستگاه های مختلف، از ظرفیت های خوب مردمی نیز بهره بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه ما در جلسات شورای آموزش و پرورش بایستی به مباحث زیرساختی آموزش و پرورش بپردازیم، افزوفرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده، تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید یادواره های مربوطه را برگزار کنند و یادواره شهدای معلم و دانش آموز نیز در نواحی ششگانه آموزش و پرورش برگزار و ستاد مربوطه تشکیل گردد و در جلسات شورا در این رابطه بحث و تبادل نظر شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 18 =