پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی را به دست اندرکاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی را به دست اندرکاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب  به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.

کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، تا حدی که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می کند. این امر که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است، مؤید اهمیت «کتاب و کتابخوانی» است.

اینجانب فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی را به کلیه دست اندر کاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را  در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه در جامعه است، از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =