فرماندار اصفهان: باید با مشارکت یکدیگر مراسم باشکوهی برای تشییع و تدفین شهدای عالیقدر گمنام برگزار کنیم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: فرآیند المان شهدای گمنام اعم از تسطیح و آماده سازی محل دفن در اسرع وقت انجام  و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان های شهدای والامقام گمنام، خاطرنشان کرد: تدفین و حضور شهدای گمنام در اقصی نقاط شهرستان باعث آرامش، برکت، ترویج فضای معنوی و افزایش نگرش به ارزش ها شده و این واقعیتی است که بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار اصفهان افزود: کمیته جانمایی به منظور تدفین شهدای گمنام تشکیل و باتوجه به ملاحظات ترافیکی و اجتماعی، تدفین این شهدای والامقام در مکان های تعیین شده، انجام شود.

احمدی عنوان کرد: فرآیند المان شهدای گمنام اعم از تسطیح و آماده سازی محل دفن در اسرع وقت انجام  و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد.

وی با اشاره به تشییع شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا مراسم باشکوهی برای تشییع و تدفین شهدای عالیقدر گمنام برگزار کنیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =