فرماندار اصفهان تأکید کرد: تعیین محل دفن شهدای گمنام باید با لحاظ اقتضای شرایط و هدفمند باشد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: با همکاری دستگاه های ذی ربط و نگاه فرهنگی  دقیق، در اسرع وقت عملیات طراحی و احداث یادمان در محل دفن شهدای گمنام آغاز گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی پیرامون برنامه ریزی به منظور تدفین و ساماندهی یادمان های شهدای گمنام، با اشاره به اهمیت دفن شهدای گمنام در اقصی نقاط کشور، خاطرنشان کرد: دفن شهدای گمنام در اقصی نقاط مختلف کشور باعث انسجام بین نیروهای متعهد و انقلابی و همچنین تبیین پیام جهاد، استقامت، شجاعت، ایثار، ترویج معنویت و بخشی از تاریخ پرافتخار کشورمان بوده است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه تعیین مکان هایی برای دفن شهدای گمنام باید با لحاظ اقتضای شرایط و هدفمند باشد، افزود: بعضی از شهدای گمنام در مکان هایی دفن شده اند که به محل و پناهگاهی برای اقشار مختلف مردم تبدیل شده اند؛ از این رو باید توجه ویژه ای به محل یادمان شهدای گمنام داشته باشیم.

احمدی تأکید کرد: هیأت امنای شهدای گمنام قبل از دفن این شهدا باید تعیین شوند و در جلسه آتی، برنامه مدون یک ساله خود را ارائه نمایند.

وی افزود: با همکاری دستگاه های ذی ربط و نگاه فرهنگی  دقیق، در اسرع وقت عملیات طراحی و احداث یادمان در محل دفن شهدای گمنام آغاز گردد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =