فرماندار اصفهان: مانور زلزله در آمادگی و کسب تجربه برای نجات خود و امدادرسانی به دیگران در زمان وقوع حادثه بسیار مؤثر است

بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان در استان اصفهان در دبیرستان پسرانه محمد رسول ا… (ص) در ناحیه ۶ آموزش و پرورش اصفهان واقع در خیابان جی با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرماندار اصفهان و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید و زنگ ایمنی استان در این دبیرستان به صدا درآمد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با سراسر کشور، صبح امروز (سه شنبه)، بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان در استان اصفهان در دبیرستان پسرانه محمد رسول ا… (ص) در ناحیه ۶ آموزش و پرورش اصفهان واقع در خیابان جی با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرماندار اصفهان و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید و زنگ ایمنی استان در این دبیرستان به صدا درآمد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه این مانور در مصاحبه با خبرگزاری دانش آموزی (پانا)، با بیان اینکه مانور امروز حاصل آموزش های دانش آموزان این مدرسه و دیگر مدارس در روزهای گذشته است، عنوان کرد: این مانور در آمادگی و کسب تجربه برای نجات خود و امدادرسانی به دیگران در زمان وقوع حادثه بسیار مؤثر است.

فرماندار اصفهان از اجرای خوب مانور زلزله توسط دانش آموزان ابراز رضایت کرد و افزود: امروز دانش آموزان این مانور را بسیار خوب اجرا و نقش آفرینی کردند و دستگاه های امدادرسان نیز به کمک گروه های سازماندهی شده دانش آموزی آمدند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 15 =