فرماندار اصفهان: مشاهده و تبیین حقایق و واقعیت های موجود باعث امیدواری و اجتناب از امیدآفرینی کاذب در جامعه می شود

فرماندار اصفهان تأکید کرد: پیام حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در دوم آذر ماه سال ۶۷ که شالوده اصلی بسیج را طراحی کردند، بایستی در برنامه های حوزه ها و پایگاه های بسیج قرار گیرد و مکرر مرور گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته بسیج، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در پایگاه بسیج شهید صدر مسجد ملک اصفهان، از بخش های مختلف این پایگاه بازدید و از نزدیک در جریان برنامه های این پایگاه قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در جمع بسیجیان این پایگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباز شهید اصغر عبدالهی، با اشاره به تشکیل شجره طیبه بسیج در پنجم آذرماه سال ۵۸ به فرمان امام راحل (ره)، خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج ۹ ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد و تاکنون منشاء خیر و برکات بسیاری برای کشور در عرصه های مختلف بوده است.

احمدی تأکید کرد: پیام حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در دوم آذر ماه سال ۶۷ که شالوده اصلی بسیج را طراحی کردند، بایستی در برنامه های حوزه ها و پایگاه های بسیج قرار گیرد و مکرر مرور گردد.

وی با اشاره به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «یکی از مهمترین تشکل ها، تشکل بسیج دانشجو و طلبه است» افزود: در سال ۶۷ امام راحل (ره) در خصوص قریب الوقوع بودن جنگ نرم دشمن هشدار دادند و بر ضرورت تشکیل بسیج دانشجو و طلبه برای ایستادگی در مقابل جنگ نرم تأکید کردند.

فرماندار اصفهان به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «من به بسیجی بودن خودم افتخار میکنم و از خدا می خواهم که در آخرت با بسیجیان محشور شوم» اشاره کرد و گفت: مرور تاریخ مفصل فعالیت ها و مأموریت های بسیج از ابتدا تاکنون اعم از کار برای رضای خدا، لحظه شناسی، شناخت دشمن و کوتاه نیامدن در مقابل آن، خدمت صادقانه به مردم و بیزاری از دشمنان، همواره سرلوحه کار بسیج بوده است و انشاء ا… این مسیر نورانی تداوم یابد.

احمدی با تأکید بر اهمیت نخبه شدن بسیجیان در عرصه های مختلف، تصریح کرد: مشاهده و تبیین حقایق و واقعیت های موجود باعث امیدواری و اجتناب از امیدآفرینی کاذب در جامعه می شود که باید بستر های لازم را در این خصوص فراهم سازیم.

گفتنی است، بسیجیان حاضر در این جلسه، به بیان دغدغه ها و مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =