فرماندار اصفهان بر لزوم توجه به زنجیره عرضه تولیدات دامی و کشاورزی در شهرستان اصفهان تأکید کرد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ان شاء ا… در شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح می نماییم که برنامه ریزی لازم برای بازدید دانش آموزان در قالب اردوهای پیشرفت از مراکز دامپروری موفق در شهرستان صورت پذیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه منابع طبیعی و کشاورزی شهرستان، اظهار داشت: بحمد ا… همت خوبی برای پیشرفت در عرصه های مختلف کشاورزی بالاخص اصلاح الگوی کشت در شهرستان شکل گرفته که شایسته تقدیر است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه جهاد کشاورزی باید برنامه ای دقیق و مشخص برای مدیریت نیازها و درخواست های جدید داشته باشد، افزود: علیرغم شرایط خوب تولیدات دامی کشور، بایستی تلاش کنیم که مشکلات موجود در این حوزه نیز مرتفع گردد.

احمدی با تأکید بر اینکه ما بایستی تجزیه تحلیلی از آمار واقعی دام در سال های مختلف داشته باشیم، عنوان کرد: باید چرایی سیر سعودی و نزولی دامپروری در شهرستان را بررسی و برنامه ریزی و سیاستگذاری صحیحی در این خصوص داشته باشیم.

وی صدور مجوز برای دامداری های کوچک روستایی را شایسته تقدیر دانست و گفت: برنامه مشخصی برای نوسازی و یا حتی احداث دامداری های روستایی تهیه و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در این خصوص توجیه شوند.

فرماندار اصفهان بر لزوم توجه به زنجیره عرضه تولیدات دامی و کشاورزی در شهرستان اصفهان تأکید کرد و افزود: زنجیره عرضه تولیدات روستایی بالاخص در حوزه دام توسط خود افراد بدون سرمایه گذاری ویژه در این زمینه تکمیل گردد و شرکت های دانش بنیان نیز در حوزه های محیط زیست، تولید، بهداشت و سلامت نقش مؤثری را ایفا می نمایند.

احمدی تصریح کرد: ان شاء ا… در شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح می نماییم که برنامه ریزی لازم برای بازدید دانش آموزان در قالب اردوهای پیشرفت از مراکز دامپروری موفق در شهرستان صورت پذیرد.

وی افزود: پیگیری های لازم در راستای اقدامات صورت گرفته پیرامون اصلاح الگوهای فضای سبز در شهر اصفهان انجام و برنامه ریزی های انجام شده، در این خصوص ارائه گردد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: دستگاه های ذی ربط نسبت به برگزاری جلساتی با مراکز خدمات کشاورزی به منظور اطلاع از مشکلات موجود اقدام نمایند.

احمدی افزود: جلسات کارگروه منابع طبیعی و کشاورزی شهرستان بایستی به صورت منظم و مستمر برگزار گردد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =