فرماندار اصفهان تأکید کرد: باید به تولیداتی که امنیت غذایی کشور را تأمین می کنند، توجه ویژه ای نماییم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شرایط کنونی کشور در زمینه تولید، در مقایسه با دوران قبل از انقلاب بسیار امیدبخش شده است؛ چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه با مردم بستر لازم را برای تولید در کشور فراهم ساخته است و امروز در برخی تولیدات صادر کننده نیز هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، شب گذشته (شنبه) در نشست فرماندار اصفهان با رئیس اداره تعاون روستایی و تعدادی از تشکل ها و شرکت های تعاونی روستایی، کشاورزی و تولید شهرستان، مسائل و مشکلات آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم ارائه گردید.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این نشست، با تأکید بر اینکه اگر کشوری بخواهد خودکفا و در دنیا پیشرو شود، باید به تولید توجه ویژه ای داشته باشد، اظهار داشت: تأکید هرساله مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شعار سال بر تولید، بیانگر اهمیت بسیار زیاد این موضوع است بالاخص تولیداتی که امنیت غذایی کشور را تأمین می نمایند که بایستی مورد اهتمام ویژه قرار گیرند.

فرماندار اصفهان افزود: اگر امنیت غذایی در کشور وجود نداشته باشد، یقینا آسیب پذیر خواهیم شد.

احمدی تصریح کرد: همکاری و هم افزایی بین تولیدکنندگان باعث تسریع در تولید و مؤثرتر و مفیدتر شدن آن می شود و مسئولین نیز باید در این راستا مجموعه های تولیدکننده را کمک و حمایت کنند.

وی عنوان کرد: شرایط کنونی کشور در زمینه تولید، در مقایسه با دوران قبل از انقلاب بسیار امیدبخش شده است؛ چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه با مردم بستر لازم را برای تولید در کشور فراهم ساخته است و امروز در برخی تولیدات صادر کننده نیز هستیم.

فرماندار اصفهان افزود: تولیدکنندگان باید با هماهنگی و همکاری یکدیگر وضع کنونی شهرستان در زمینه تولید را در مقایسه با ماه ها و سال های گذشته مشخص و افق آینده را نیز بر این اساس ترسیم نمایند تا بتوانیم مسائل موجود را از طریق مسئولین مربوطه پیگیری و مرتفع نماییم.

احمدی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم برای رفع مشکل آب زاینده رود و اصفهان برنامه زمان بندی شده ای دارد که انشاء ا… این مشکل در آینده مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت در ارائه تسهیلات، تعیین اولویت هاست، اظهار داشت: دولت برای گسترش تولید و در برخی موارد حفظ وضع کنونی، تسهیلاتی را در نظر گرفته است که انشاء ا… با بررسی وضعیت کنونی تولیدکنندگان پیگیری های لازم پیرامون ارائه تسهیلات به آنها انجام خواهد شد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه برخی از مسائل شرکت های تعاونی و تولیدکنندگان ملی و برخی استانی و شهرستانی است، افزود: باید نشست های مستمری با تشکل ها و شرکت های تعاونی برگزار و مسائل و مشکلات موجود بررسی گردد تا بتوانیم به طرق مختلف در راستای رفع آنها اقدام نماییم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =