فرماندار اصفهان: مأموریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه های مختلف باید به طور کامل اطلاع رسانی شود

فرماندار اصفهان تصریح کرد: کارگروه خاصی پیرامون نهادهای حمایتی با محوریت کمیته امداد امام (ره) و اداره بهزیستی و حضور دیگر دستگاه های اجرایی و با دستور کار مشخص تشکیل گردد تا بتوانیم مسائل و موضوعات مربوطه را به صورت ریشه ای بررسی و مرتفع سازیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با رؤسای مناطق پنجگانه کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان، تأکید کرد: باید ساز و کاری هدفمند برای اهتمام ویژه به موضوعات مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) تعریف گردد.

فرماندار اصفهان افزود: کارگروه خاصی پیرامون نهادهای حمایتی با محوریت کمیته امداد امام (ره) و اداره بهزیستی و حضور دیگر دستگاه های اجرایی و با دستور کار مشخص تشکیل گردد تا بتوانیم مسائل و موضوعات مربوطه را به صورت ریشه ای بررسی و مرتفع سازیم.

احمدی تصریح کرد: مأموریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه های مختلف به طور کامل اطلاع رسانی شود.

وی افزود: گزارش اقدامات صورت گرفته توسط بانک ها در خصوص اعطای تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در نشست آتی ارائه گردد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =