فرماندار اصفهان: کمبودها باید رفع شوند و با محدودیت منابع باید اولویت بندی و افزایش بهره وری داشته باشیم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها، ارتباط بیشتر با نخبگان و منتخبین مناطق مختلف شهر اصفهان و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات آنان برای پیشبرد امور و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با منتخبین منطقه ۷ اصفهان، با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، ارتباط قوی تر دولت با مردم است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها، ارتباط بیشتر با نخبگان و منتخبین مناطق مختلف شهر اصفهان و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات آنان برای پیشبرد امور و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

فرماندار اصفهان افزود: جلسات و کارگروه های متعددی تشکیل ، مسائل و مشکلات احصاء و برای رفع آنها هماهنگی های لازم با مدیران مربوطه انجام می گردد.

احمدی عنوان کرد: آلودگی هوا و مسئله آب زاینده رود، ازجمله مسائل مشترکی است که نه تنها کلانشهر اصفهان بلکه نقاط دیگر شهرستان و استان را نیز تحت تأثیر قرار داده است و پیرامون آنها هماهنگی ها و پیگیری های شهرستانی و استانی در حال انجام است.

وی افزود: بحمد ا… همدلی و اراده خوبی بین مدیران استان و شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات موجود وجود دارد که انشاء ا… شاهد پیشرفت در بخش های مختلف و رفع این مشکلات باشیم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: نگاه به گذشته و مقایسه پیشرفت های کشور با دوران قبل از انقلاب، می تواند امیدآفرین باشد و امیدآفرینی مستلزم توجه به ظرفیت های موجود در همه عرصه هاست.

احمدی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به موضوع اشتغال بالاخص اشتغال خانگی، اظهار داشت: دولت برای اشتغال خانگی اعتبارات و راهکارهایی را پیش بینی کرده که منجر به عرضه زنجیره تولیدات خانگی شود.

وی پیرامون موضوع حمل و نقل عمومی و توجه به زیرساخت ها نیز گفت: دولت سیزدهم به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه ای داشته است و با تدابیر دولت، ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت و ۲۵ درصد نیز توسط شهرداری ها پرداخت می گردد.

فرماندار اصفهان در ادامه افزود: پیرامون موضوع معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار، اقدامات خوبی انجام شده که این روند با جدیت ادامه خواهد یافت.

احمدی تأکید کرد: بافت های فرسوده در کلانشهر اصفهان معضلی است که بایستی در راستای رفع آن بکوشیم و در این خصوص، پیگیری هایی انجام شده که انشاء ا… شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم.

وی افزود: کمبودها باید رفع شوند و با محدودیت منابع باید اولویت بندی و افزایش بهره وری داشته باشیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =