پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز بزرگ پرستار

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
نامگذاری سالروز ولادت باسعادت مظهر صبر و بردباری، اسوه استقامت و شجاعت، حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه به پرستاران است.

روز پرستار یادآور مجاهدت های پرستاران بزرگواری است که در سال های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، آمیزه ای از ایثار و استقامت در سنگرهای جهاد و شهادت را خلق کردند و تابلویی بی بدیل از ایثار و فداکاری را آفریدند. این روز فرخنده، گرامیداشت پرستارانی است که با تلاش شبانه روزی، مرهمی برای بیماران و وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است. در واقع روز پرستار، تجلیل از کرامت انسانی است، که انسانیت را در التیام بخشیدن به همنوعان خود می بیند و همنفس با بیماران، در کمال مهربانی و همدردی، سلامتی خود را به مخاطره می اندازد.

اینجانب، ولادت باسعادت بزرگ بانوی صبر و بردباری، اسوه شجاعت و استقامت، حضرت زینب (س) و روز بزرگ پرستار را به یکایک پرستاران و منادیان ایمان و انسانیت بالاخص جامعه پرستاری شهرستان اصفهان صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون الهی را برای تمامی زحمتکشان این عرصه، ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم .

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =