بازدید فرماندار اصفهان از پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان و دستاوردها و فعالیت های این مجموعه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: دستاوردها و فعالیت های علمی و پژوهشی مجموعه رویان ستودنی و به معنای واقعی جهاد علمی است که باعث پیشرفت و ارتقای کشور و همچنین رشد علمیم در زمینه علوم زیستی در جهان شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان به اتفاق هیأت همراه، از پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان و دستاوردها و فعالیت های این مجموعه بازدید و از نزدیک با دکتر نصر اصفهانی رئیس این مجموعه، دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند و جهادگر نمونه و بنیانگذار پژوهشکده زیست فناوری رویان دکتر سعید کاظمی آشتیانی، خاطرنشان کرد: دستاوردها و فعالیت های علمی و پژوهشی مجموعه رویان ستودنی و به معنای واقعی جهاد علمی است که باعث پیشرفت و ارتقای کشور و همچنین رشد علمیم در زمینه علوم زیستی در جهان شده است.

احمدی از زحمات و فعالیت های دکتر محمدحسین نصر اصفهانی و تمام محققان و پژوهشگران این مجموعه که دلسوزانه برای پیشرفت و ارتقای کشور عزیزمان تلاش می کنند، تقدیر و تشکر نمود و گفت: آماده همکاری در تمام زمینه ها با پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان هستیم.

وی افزود: ان شاء ا… با همکاری بین دستگاهی، موانع و مشکلات تحقیقاتی این مجموعه را با جدیت پیگیری و برطرف خواهیم کرد.

گفتنی است، دکتر نصر اصفهانی رئیس پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان، گزارشی را از دستاوردها و فعالیت های این مجموعه ارائه کرد.

لازم به ذکر است، پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان در کنار فعالیت های پژوهشی، قرارداد مشترکی را با مؤسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی اصفهان در جهت جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های سلولی، مولکولی و بیو تکنولوژی میکروبی در سطح استان اصفهان، منعقد کرده است و سالیانه دانشجویانی را از طریق آزمون سراسری جذب می نماید.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =