فرماندار اصفهان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های خوب مردمی در بخش های مختلف تأکید کرد

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم رسالت خود را در حوزه های مختلف بهداشت، فرهنگ، اشتغال و آموزش در کلانشهر اصفهان به خوبی انجام دهیم باید ظرفیت های خوب مردمی را بشناسیم، با آنها ارتباط برقرار کنیم و از این ظرفیت ها به درستی بهره بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب گذشته با حضور در دبیرستان کی خسروی واقع در خیابان آل محمد منطقه ۷ اصفهان، با جمع کثیری از ساکنین منطقه ۷ به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین معاونین، بخشدار و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار گردید، بالغ بر ۲۰۰ نفر از ساکنین منطقه ۷ اصفهان با مراجعه حضوری، درخواست های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

فرماندار اصفهان در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: این جلسات با هدف هم افزایی و رسیدن به شرایط مناسب برای انجام رسالت های سازمانی خود و کمک به دیگر سازمان ها برگزار می گردد که از ضرورت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: ما بایستی به جمع بندی مسائل مردم برای رضایتمندی بیشتر، رسیدگی به مشکلات، پیش بینی بعضی از مشکلات و پیشگامی و پیشتازی در خدمت به مردم در عرصه های مختلف برسیم که لازمه آن شناخت کافی از مناطق و مشکلات مردم است.

احمدی با تأکید بر لزوم توجه به مسائل مختلف منطقه ۷ اصفهان، عنوان کرد: شیوه ها و مدل های جمع بندی و ارائه راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات مختلف این منطقه باید به گونه ای باشد که برای دیگر مناطق نیز قابل تعمیم باشد.

وی به اهمیت رفع مسائل مربوط به حوزه مرزی شهرستان اصفهان با شهرستان برخار اشاره کرد و گفت: پیشنهادات اولیه در این خصوص مطرح شده است که انشاء ا… با همکاری بین بخشی بتوانیم گام های مؤثری در راستای رفع این مسئله و مسائل دیگر برداریم.

فرماندار اصفهان مسائل مربوط به حمل و نقل را ازجمله مسائل مهم منطقه ۷ اصفهان برشمرد و افزود: مسائل مربوط به حوزه حمل و نقل در این منطقه، نارضایتی هایی را به همراه داشته است که باید بررسی و پیگیری های لازم در این رابطه انجام گردد.

احمدی پیرامون متکدیان و کارتن خواب ها نیز تصریح کرد: نباید نسبت به آسیب های اجتماعی این حوزه بی توجه باشیم و انشاء ا… با همت دستگاه های اجرایی و همکاری مجدانه شهرداری بتوانیم گام مؤثری در راستای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها در این منطقه برداریم.

وی تأکید کرد: دستگاه های ذی ربط باید بر نانوایی ها و قیمت گذاری ها در این منطقه، نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار اصفهان افزود: موضوع اشتغال بالاخص اشتغال زنان خانه دار، ازجمله مواردی است که در این منطقه بایستی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

احمدی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در منطقه ۷ اصفهان، اظهار داشت: باتوجه به نیازهای موجود، برنامه ریزی و پیگیری های لازم پیرامون توسعه فضاهای آموزشی و مدارس در این منطقه صورت پذیرد.

وی افزود: ارتقاء جایگاه کلانتری و یا ایجاد کلانتری در منطقه ۷ اصفهان، ازجمله مواردی است که بایستی مورد اهتمام قرار گیرد و اقدامات مقتضی در این خصوص انجام گردد.

فرماندار اصفهان اذعان داشت: اقدامات مثبتی پیرامون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در حریم اصفهان در این منطقه توسط شهرداری منطقه ۷ اصفهان انجام شده که شایسته تقدیر است.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم رسالت خود را در حوزه های مختلف بهداشت، فرهنگ، اشتغال و آموزش در کلانشهر اصفهان به خوبی انجام دهیم باید ظرفیت های خوب مردمی را بشناسیم، با آنها ارتباط برقرار کنیم و از این ظرفیت ها به درستی بهره بگیریم.

وی بر لزوم هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون برگزاری کنگره شهدای والامقام شهرستان، تأکید کرد و گفت: باتوجه به منطقه بندی کلانشهر اصفهان برای برنامه ریزی پیرامون برگزاری کنگره شهدای شهرستان، با همکاری دستگاه های ذی ربط برنامه ریزی و اقدامات لازم در این خصوص در منطقه ۷ اصفهان نیز انجام گردد.

گفتنی است، فرماندار اصفهان به همراه تعدادی از مدیران شهرستان با حضور در منطقه ۷ اصفهان، از محله ها و بخش های مختلف این منطقه بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =