فرماندار اصفهان بر لزوم ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی تأکید کرد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ستاد اقامه نماز شهرستان با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد با بهره گیری از ظرفیت های خوب مردمی نسبت به تعیین رابطین نماز در مناطق مختلف برای ترویج اقامه نماز در ادارات، مساجد و هم افزایی بین مساجد و مدارس مناطق، اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان، بر اهمیت و ارزش والای نماز، تأکید کرد و گفت: هرچه در خصوص نماز کار کنیم، همچنان مجال برای کار در این خصوص وجود دارد.

فرماندار اصفهان افزود: پیگیری ها به گونه ای انجام شود که از موقعیت های مناسب موجود به بهترین نحو بهره برداری شود و برای نماز و نمازگزار نیز ظرفیت سازی کنیم.

احمدی با تأکید بر اینکه بایستی فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را در ۱۹ اجلاسیه نماز سرلوحه کار خود در جلسات قرار دهیم و متناسب با شرایط پیرامون آنها برنامه ریزی کنیم، اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری اجلاسیه های موضوعی پیرامون نماز ارائه شده که ستاد اقامه نماز شهرستان در این خصوص برنامه ریزی و اقدام نماید.

وی افزود: ستاد اقامه نماز شهرستان با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد با بهره گیری از ظرفیت های خوب مردمی نسبت به تعیین رابطین نماز در مناطق مختلف برای ترویج اقامه نماز در ادارات، مساجد و هم افزایی بین مساجد و مدارس مناطق، اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ترویج نماز در فضای مجازی بایستی در دستورکار جلسات آتی ستاد اقامه نماز شهرستان قرار گیرد و پیرامون آن برنامه ریزی شود.

در پایان، با اهدای لوح سپاس، از زحمات حجت الاسلام سید مهدی لقمانی تقدیر و حجت الاسلام بهرام مؤذن کوهانستانی به عنوان دبیر جدید ستاد اقامه نماز شهرستان معرفی شد.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =