فرماندار اصفهان: جمع آوری اطلاعات مربوط به شهدا و سوژه یابی موضوعات فرهنگی و هنری، از اهمیت والایی برخوردار است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: در کمیته های مربوطه بایستی اقداماتی ابتکاری، ویژه و مؤثری را با هدف فراگیری و اثربخشی انجام دهیم و از همه ظرفیت های موجود بالاخص ظرفیت های مردمی در این راستا بهره بگیریم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنگره شهدای شهرستان، با بیان اینکه یکی از ابعاد جهاد تبیین، بزرگداشت شهدای والا مقام است، اظهار داشت: حضور شهدای گمنام در مدارس و روایت و تبیین مجاهدت ها و ایثارگری های آنان، تأثیر بسزایی بر نگرش دانش آموزان دارد.

فرماندار اصفهان افزود: ما موظفیم برای بقای دین و انقلاب اسلامی موضوع شهادت را تبیین نماییم.

احمدی با تأکید بر ضرورت بزرگداشت شهدای عالیقدر و برگزاری کنگره شهدا، عنوان کرد: در کمیته های مربوطه بایستی اقداماتی ابتکاری، ویژه و مؤثری را با هدف فراگیری و اثربخشی انجام دهیم و از همه ظرفیت های موجود بالاخص ظرفیت های مردمی در این راستا بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی و برنامه ریزی کنگره شهدای شهرستان باید کاربردی و مؤثر و زمان بندی شده و دقیق باشد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: جمع آوری اطلاعات مربوط به شهدا و سوژه یابی برای موضوعات فرهنگی و هنری، از اهمیت والایی برخوردار است و همه کمیته ها در آن دخیل هستند.

احمدی افزود: همه کمیته های کنگره شهدای شهرستان بایستی با کمیته جمع آوری و کمیته رسانه همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است در پایان، احکام مسئولین کمیته های کنگره شهدای شهرستان به آنها اعطا گردید.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =