ملاقات مردمی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان این هفته در منطقه ۷ اصفهان انجام می شود

ملاقات مردمی این هفته فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با ساکنین منطقه ۷ اصفهان، روز چهارشنبه مورخ ۷/۱۰/۱۴۰۱ در محل دبیرستان دخترانه کی خسروی واقع در خیابان آل محمد برگزار می گردد.

 

بسمه تعالی

 

به اطلاع کلیه شهروندان محترم منطقه ۷ اصفهان می رساند، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، دیدار این هفته فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی  روز چهارشنبه مورخ   ۷/۱۰/۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ در منطقه ۷ اصفهان در محل دبیرستان دخترانه کی خسروی واقع در خیابان آل محمد برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، ساکنین منطقه ۷ اصفهان می توانند با مراجعه به سایت فرمانداری اصفهان به آدرس: Isfahan.gov.ir/ بخش پیامک و درج شماره همراه و نام و نام خانوادگی، درخواست ملاقات خود را ثبت نمایند.

                                                                                                روابط عمومی فرمانداری اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =