دیدار فرماندار اصفهان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با ارامنه اصفهان و جنوب ایران

فرماندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

هموطنان ارامنه در این دیدار، به برخی مشکلات و دغدغه های خود در زمینه های مدیریت شهری، آلودگی هوا، میراث فرهنگی، گردشگری، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و غیره اشاره کردند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نوزده =