دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار اصفهان

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای معطوف گردد؛ چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در فرمانداری اصفهان با احمدی فرماندار اصفهان دیدار کرد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با بیان اینکه تحول و پیگیری در مجموعه اداره ورزش و جوانان ملموس است اظهار داشت:ستاد ساماندهی امور جوانان و مسائل مربوط به امور ورزش نیازمند همت قوی است و این امر محقق نمی شود مگر اینکه مدیران قوی در سطح شهرستان منصوب شوند و عقب ماندگی های که در یکسال اخیر به دلیل جابجایی های مکرر بوده باید با انتصاب مدیر قوی جبران شود.

فرماندار اصفهان افزود: علیرغم اقدامات مؤثر و پیگیری های صورت گرفته اداره کل ورزش و جوانان استان، متأسفانه در ماه های اخیر به مقوله ورزش و جوانان شهرستان اصفهان توجه لازم نشده است.

احمدی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به مقوله ورزش و جوانان، عنوان کرد: باتوجه به نیازها و ظرفیت های خوب موجود، تدابیر لازم باید به گونه ای اتخاذ گردد که مشکلات و عقب ماندگی های موجود مرتفع شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری مجدانه و برنامه ریزی دقیق می توانیم بسیاری از کاستی ها و مشکلات را برطرف سازیم.

فرماندار اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای معطوف گردد؛ چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

گفتنی است، در این دیدار محمدی با ارائه گزارشی از فعالیت های آن اداره کل، از توجه ویژه و حمایت های فرماندار اصفهان قدردانی کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =