فرماندار اصفهان از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن دعوت کرد

فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

SONY DSC

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم ا… ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و بدون شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی ، وحدت کلمه ، حقیقت خواهی ، ظلم ستیزی ، بیداری و آزادی خواهی مردم با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست .

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از روزهای آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اظهار شگفتی از این پدیده بی نظیر معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آنان سر تعظیم فرود آورده اند؛ چراکه انقلاب ما در سایه پشتوانه‌های مردمی جاودانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان دعوت به عمل می آید که با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر با آرمانهای والای شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، توطئه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی را برملا سازند.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =