نشست مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با بانوان شاغل در فرمانداری

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده ضمن دیدار با بانوان شاغل در فرمانداری از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده ضمن دیدار با بانوان شاغل در فرمانداری از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمود.

صمدی ضمن تبریک میلاد سراسر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا(س) ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار را بسیار گسترده و وسیع دانست و افزود: تنها در سایه تأمل و ژرف اندیشی می توان به
گوشه ای از شخصیت و فضایل آن حضرت پی برد.

وی با تأکید بر ضرورت الگوگیری بانوان از سیره و شخصیت حضرت زهرای مرضیه(س) به ویژه در زمینه عفاف و حجاب و دفاع از حریم ولایت ابراز امیدواری کرد بانوان فهیم ایران اسلامی با الگوگیری درست از این بانوی بزرگوار بتوانند نقشی موثرتر و کارآمدتر در خانواده و اجتماع
ایفا نمایند.

در این نشست بانوان شاغل در فرمانداری به بیان نظرات، دیدگاهها و پیشنهادات خود در خصوص ارتقای وضعیت بانوان و خانواده پرداختند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با خانواده معزز شهیدان عالیقدر قربانی پور دیدار و گفتگو کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =