پیام تشکر فرماندار اصفهان از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و گروه های جهادی و امدادی در پی بارش های اخیر

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اصفهان طی پیامی از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه اعضای ستاد مدیریت بحران وسایر عوامل نقش آفرین درگذر از بحران اخیر تقدیر نمود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اصفهان طی پیامی از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه اعضای ستاد مدیریت بحران وسایر عوامل نقش آفرین درگذر از بحران اخیر تقدیر نمود.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا وَ یَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَ هُوَ الْوَلِیُّ الْحَمیدُ»

«… و اوست خدایی که باران را پس از ناامیدی خلق می‌فرستد و رحمت و نعمت خود را فراوان می‌گرداند و اوست تنها سرپرست ستایش شونده»

اینجانب بر خود واجب دانستم به شکرانه این نعمت بزرگ،ضمن سپاس خاضعانه به درگاه باری تعالی، مراتب قدردانی و تشکر ویژه خویش را از همراهی وهمکاری اعضای محترم شورای تامین و زحمات شبانه روزی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، همکاران فرمانداری، نیروهای نظامی، انتظامی وبسیجیان، گروههای جهادی، رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام ،پلیس راه و راهور،نیروهای راهداری، آتش نشانی،هلال احمر ، دستگاه‌های اجرایی،درمانی، امدادی و خدمات‌رسان، اکیپ‌های واحدهای عملیاتی و پشتیبانی، شهرداری اصفهان و بهارستان و بویژه دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها، اصحاب رسانه که نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و به تصویر کشیدن تلاش‌ها وخدمات صورت گرفته ایفا نمودند وسایر عزیزانی که با برنامه ریزی و حضور جدی و مسئولانه خود در بحران ناشی از بارش باران و ارائه خدمات عمومی به همشهریان و رفع موانع و آب‌گرفتگی‌ها تلاش مضاعف و بی‌منت داشته‌اند تشکر و قدردانی مینمایم. همچنین از شکیبایی وهمراهی مردم فهیم بویژه مجاورین وساکنین شهر بهارستان و روستاهای محور قلعه شور و ساکنین محور خلیج فارس صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم.

امید است این سطح از وفاق و همکاری بین بخش‌های مختلف در روز‌های آتی تداوم یابد و در دیگر عرصه‌ها بویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نیز جلوه‌گر شود.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان خواهد رسید.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

وزیر کشور عنوان کرد: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد و ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

مؤمنی عنوان کرد: ساماندهی انتخاباتی به صورت منطقه به منطقه، شعبه به شعبه، انفرادی ‌و تخصصی/ پیگیری ماموریت ها به صورت بازآموزی، تمرین و مانور در مهلت باقی مانده تا انتخابات انجام می شود.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 19 =