جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تشییع و تدفین شهید گمنام با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در مجموعه اداری امیر کبیر بایستی با عزت و شکوه بسیار برگزار گردد و کارکنان دستگاه های اجرایی مستقر در این مجموعه اداری نیز به نحوی در برگزاری این  مراسم دخیل باشند و نقش آفرینی کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تدفین و تشییع شهید گمنام، با تأکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، عنوان کرد: امروزه یکی از اولویت های جامعه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر است چون آنچه که در مقاطع مختلف به پیشرفت انقلاب و مردم کمک کرده است، یادمان شهدا بوده است.

فرماندار اصفهان افزود: ما نیاز داریم که از وجود شهدای والامقام بهره بگیریم و با کسانی که از هستی خود برای این کشور، انقلاب و دین گذشتند بیش از پیش مأنوس شویم.

احمدی زمان و چگونگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در مجموعه اداری امیر کبیر بایستی با عزت و شکوه بسیار برگزار گردد و کارکنان دستگاه های اجرایی مستقر در این مجموعه اداری نیز به نحوی در برگزاری این  مراسم دخیل باشند و نقش آفرینی کنند.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام باید به طور دقیق در دستگاه های اجرایی مستقر در مجموعه اداری امیر کبیر اطلاع رسانی شود تا با هیچگونه نارضایتی مواجه نشویم.

فرماندار اصفهان بر لزوم تشکیل کمیته های مربوطه برای برنامه ریزی و فضاسازی مجموعه اداری امیر کبیر در روز تشییع و تدفین شهید گمنام تأکید و تصریح کرد: استفاده از بهترین فضای رسانه ای در این روز و همچنین فضاسازی مجموعه اداری با نصب بنرهایی حاوی تصاویر و یاد و نام شهدای ادارات مستقر در این مجموعه صورت پذیرد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =