در آیینی، کلنگ آغاز عملیات پروژه عمرانی ۱۲۶ واحدی خیرین مسکن ساز با حضور فرماندار اصفهان به زمین زده شد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ما همواره شاهد هماهنگی ها، برنامه ریزی ها و تلاش های ارزنده خیرین نیک اندیش مسکن ساز در شهرستان اصفهان برای افراد بی بضاعت هستیم که این مهم شایسته تقدیر است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با اعیاد مبارک ماه رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، بخشدار مرکزی و جمعی از خیرین، کلنگ آغاز عملیات پروژه عمرانی ۱۲۶ واحدی خیرین مسکن ساز در روستای هفتشویه به زمین زده شد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه این آیین، با اشاره به فعالیت تشکل خیرین مسکن ساز در شهرستان، اظهار داشت: ما همواره شاهد هماهنگی ها، برنامه ریزی ها و تلاش های ارزنده خیرین نیک اندیش مسکن ساز در شهرستان اصفهان برای افراد بی بضاعت هستیم که این مهم شایسته تقدیر است.

فرماندار اصفهان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان با همکاری خیرین با ایده پردازی و انگیزه، درصدد اقدامات مؤثری برای ساخت مسکن در اقصی نقاط شهرستان و استان هستند و ما خود را مدیون خیرینی می دانیم که سرمایه اشان را برای کمک به نیازمندان صرف می کنند.

احمدی عنوان کرد: مجموعه فرمانداری، دهیاری و شورای اسلامی روستای هفتشویه آماده همکاری و همراهی با خیرین مسکن ساز هستند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =