دیدار فرماندار اصفهان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با ارامنه اصفهان و جنوب ایران

فرماندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

هموطنان ارامنه در این دیدار، به برخی مشکلات و دغدغه های خود در زمینه های مدیریت شهری، آلودگی هوا، میراث فرهنگی، گردشگری، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و غیره اشاره کردند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =