فرماندار اصفهان: اگر بخواهیم اقدامات ما مؤثر باشد، باید قبل از هر اقدامی، اطلاع رسانی دقیقی داشته باشیم و در عین حال از ظرفیت خوب مردمی نیز استفاده کنیم.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: با استفاده از تجربیات گذشته می توانیم اقدامات قابل پیش بینی و در برخی موارد قابل پیشگیری داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان، با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در همه صحنه های حمایت از نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته و لایق بهترین خدمات هستند.

احمدی  با تأکید بر اینکه با استفاده از تجربیات گذشته، باید اقدامات قابل پیش بینی و در مواردی قابل پیشگیری داشته باشیم، افزود: اگر بخواهیم اقدامات ما مؤثر باشد، باید قبل از هر اقدامی، اطلاع رسانی دقیقی داشته باشیم و در عین حال از ظرفیت خوب مردمی نیز استفاده کنیم.

احمدی تأکید کرد:  شهرداری و میراث فرهنگی بایستی در صورت برپایی نمایشگاه های عرضه مواد غذایی محلی و خانگی در ایام نوروز، هماهنگی های لازم را از لحاظ مکان و محتوای نمایشگاه با مراکز بهداشت داشته باشند.

وی افزود: بازرسی، نظارت، پیشگیری و پیش بینی ها در روزهای پایانی سال و ایام نوروز باید در حوزه قیمت، کیفیت و ارائه خدمات مناسب به مردم باشد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تأثیر اقدامات مشترک و تدابیر اتخاذ شده و اطلاع رسانی توسط صدا و سیمای مرکز اصفهان در دیگر شهرستان ها نیز مشهود خواهد بود و در مواردی، برخی از تدابیر اتخاذ شده می تواند الگویی برای دیگر شهرستان ها باشد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 5 =