فرماندار اصفهان: بهترین اقدام برای گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، برپایی جشن خدمت به مردم است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: در جشن بزرگداشت انقلاب مضاف بر اینکه باید جنایات رژیم پهلوی برای جوانان بیان شود در عین حال باید چشم انداز آینده نیز تبیین شود که برای رسیدن به افق روشن نیاز به همت، عزم و اراده انقلابی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب گذشته چهارشنبه همزمان با اولین شب از ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور در مراسم جشن انقلاب که در مسجد جامع رهنان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین اقدام برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برپایی جشن خدمت به مردم است.

فرماندار اصفهان افزود: رفتار انقلابی برای خدمت به مردم نیاز است و رفتار اداری در این عرصه کارساز نیست

احمدی خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده جمهوری اسلامی در دوران چهل ساله انقلاب قابل قیاس با دوران پهلوی نیست چرا که دوران شکوهمند انقلاب اسلامی مردم محور بوده و هست ولی در دوران پهلوی ،سلطنت محور بوده است.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر مردم از لحاظ اقتصادی دستخوش مشکلاتی شده اند، افزود: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و همت مضاعف مسؤلین نظام و همراهی مردم شریف بر مشکلات فائق آییم و از این جنگ اقتصادی هم به یاری امام زمان علیه السلام گذر کنیم .

فرماندار اصفهان در ادامه گفت: در جشن بزرگداشت انقلاب مضاف بر اینکه باید جنایات رژیم پهلوی برای جوانان بیان شود در عین حال باید چشم انداز آینده نیز تبیین شود که برای رسیدن به افق روشن نیاز به همت، عزم و اراده انقلابی است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =