نشست فرماندار اصفهان با منتخبین و فرهیختگان منطقه ۱۳ اصفهان

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مسائل و مشکلات منطقه ۱۳ اصفهان بین بخشی است و بایستی با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف و منتخبین و نخبگان این منطقه مرتفع گردد که ان شاء ا… در این خصوص پیگیری و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با منتخبین منطقه ۱۳ اصفهان، با تأکید بر ضرورت بزرگداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم در ایام پر افتخار دهه فجر با استفاده از ظرفیت های این ایام و جهاد تبیین چرایی این انقلاب، حرکت حضرت امام (ره) و دستاوردهای بزرگ انقلاب را برای مردم بیان کنیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، ارتباط قوی تر دولت با مردم است، افزود: هدف از برگزاری این نشست ها، ارتباط بیشتر با نخبگان و منتخبین مناطق مختلف شهر اصفهان و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات آنان برای پیشبرد امور و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

احمدی عنوان کرد: مسائل و مشکلات منطقه ۱۳ اصفهان بین بخشی است و بایستی با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف و منتخبین و نخبگان این منطقه مرتفع گردد که ان شاء ا… در این خصوص پیگیری و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: بحمد ا… ظرفیت های خوبی در این منطقه وجود دارد که باید با بهره گیری از این ظرفیت ها در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود بکوشیم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: جلسات و کارگروه های متعددی تشکیل ، مسائل و مشکلات احصاء و برای رفع آنها هماهنگی های لازم با مدیران مربوطه انجام می گردد و اقدامات صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد.

احمدی افزود: بحمد ا… همدلی و اراده خوبی بین مدیران استان و شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات موجود وجود دارد که ان شاء ا… شاهد پیشرفت در بخش های مختلف و رفع این مشکلات باشیم.

گفتنی است، فرماندار اصفهان به اتفاق معاونین و مشاورین خود از منطقه ۱۳ شهر اصفهان و ناژوان به صورت میدانی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =