جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری اصفهان پیرامون آب گرفتگی های بارش های اخیر و ارائه راهکاریی در این خصوص برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (سه شنبه)، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور شیشه فروش مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری و تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان پیرامون بررسی آب گرفتگی محورهای بزرگراه خلیج فارس، پل بهارستان و قلعه شور و ارائه راهکارهای پیشگیرانه در این خصوص برگزار شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با خانواده معزز شهیدان عالیقدر قربانی پور دیدار و گفتگو کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =