فرماندار اصفهان تأکید کرد: تصمیم در مدیریت بحران باید براساس اطلاعات صحیح و دقیق باشد

فرماندار اصفهان پیش بینی در بحران را بسیار حائز اهمیت دانست.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران شهرستان که پیرامون هماهنگی تعطیلات ایام نوروز و همچنین ایمنی ساختمان مجاور ایستگاه متروی عمان سامانی واقع در خیابان زینبیه و ایمنی ساختمان ارکیده شهر بهارستان برگزار شد، پیش بینی بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: بخشی از بحران ها قابل پیش بینی و بخش دیگری از آن غیرقابل پیش بینی است که در این خصوص دستگاه های متولی بایستی آماده باش بوده و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های متولی در زمان وقوع بحران ناشی از بارش های اخیر، افزود: بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از مدیران دستگاه های متولی و جانشینان آنان و حتی نیروهای لشکری تهیه و در اختیار اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار گیرد تا بتوانیم در زمان وقوع بحران احتمالی به راحتی با آنها مرتبط شویم.

احمدی تصریح کرد: تصمیم در مدیریت بحران باید براساس اطلاعات صحیح و دقیق باشد که در این رابطه با دوگانگی و یا مشکلی مواجه نشویم.

وی در پایان بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: اماکنی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند طبق قانون با آنها برخورد و پلمپ خواهند شد.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =