فرماندار اصفهان: قیمت گذاری ها باید انجام و بر آنها نظارت جدی شود

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آن دسته از اصنافی که مقررات را در این ایام رعایت می کنند در نظارت ها و بازرسی ها شناسایی شوند و بسته های تشویقی در این خصوص پیش بینی گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان که پیرامون رصد و نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان برگزار گردید، با تأکید بر لزوم استقرار تیم های مختلف بازرسی تا ۱۵ اسفند ماه، عنوان کرد: هیچ نقطه از شهرستان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با رعایت جوانب شرعی و مقررات مربوط به ماه مبارک رمضان نباید بدون خدمات باشد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: قیمت گذاری ها باید انجام و بر آنها نظارت جدی شود.

احمدی افزود: تصمیمات اخذ شده توسط کارگروه تنظیم بازار باید به صنوف اطلاع رسانی شود چراکه این مهم باعث ترغیب به کار مثبت و پیشگیری از تخلف می شود.

وی تصریح کرد: آن دسته از اصنافی که مقررات را در این ایام رعایت می کنند در نظارت ها و بازرسی ها شناسایی شوند و بسته های تشویقی در این خصوص پیش بینی گردد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: جدول بازرسان دستگاه های مختلف باید در اسرع وقت تهیه و اعلام گردد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =