فرماندار اصفهان از مرکز اقامت مسافران نوروزی بازدید کرد

فرماندار اصفهان اعلام کرد: با تمام توان و امکانات موجود در صدد هستیم بتوانیم شرایط مناسبی را برای هموطنان عزیز در شهر زیبای اصفهان مهیا و فراهم نماییم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از مرکز اقامت موقت مسافران نوروزی، در خصوص اولویت اقامت موقت گردشگران در این کلان‌شهر افزود: اولویت اقامت موقت گردشگران در شهر اصفهان به ترتیب، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش ،منازل استیجاری شهروندان و خوابگاه‌های دانشجویی، مجموعه فرهنگی تفریحی گردشگری و کمپ گردشگری باغ فدک به عنوان تنها مرکز اقامت موقت در فضای روباز و سایر کمپ‌های اضطراری و مراکز ورزشی به عنوان مراکز اقامت موقت تجمعی در شرایط اضطرار خواهد بود.

احمدی ضمن آمادگی کامل اعضاء ستاد نوروزی شهرستان اعلام کرد: با تمام توان و امکانات موجود در صدد هستیم بتوانیم شرایط مناسبی را برای هموطنان عزیز در شهر زیبای اصفهان مهیا و فراهم نماییم و امیدوارم با همدلی و همت مضاعف مسئولین مربوطه لحظات خوب و خاطره انگیزی برای همه مسافرین نوروزی رقم بزنیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی شهادت جانسوز سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه و تعدادی از همرزمان ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =